کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9444 | مشاهده و دانلود: 762931781 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/28 | اعضاء: 319099 | نظرات: 38015
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گروه‌ بندی ابزارهای PowerToys مایکروسافت منتظر نظرات کاربران

مایکروسافت به طور مرتب PowerToys را برای ویندوز ۱۰ و ۱۱ بروزرسانی می‌کند و این بروزرسانی‌ها اغلب امکانات جدیدی اضافه می‌کنند. تا به امروز، فهرست ماژول‌های موجود به اندازه قابل توجهی (در مجموع ۲۳ ماژول، دقیقاً در نسخه 0.85.1) افزایش یافته است و این گستردگی ممکن است کاربران را گیج کند. مایکروسافت اذعان دارد که PowerToys به کمی سازماندهی نیاز دارد، بنابراین در حال کار بر روی گروه‌بندی ابزارها است و همچنین می‌خواهد بداند که نظر شما در این مورد چیست.

 

گروه‌ بندی ابزارهای PowerToys مایکروسافت منتظر نظرات کاربران

 

درخواست اولیه برای گروه‌ بندی آیتم‌ها در پنل ناوبری PowerToys جدید نیست—این درخواست تقریباً دو سال پیش، زمانی که PowerToys ابزارهای کمتری نسبت به امروز داشت، باز شد. به نظر می‌رسد توسعه‌ دهندگان بالاخره به این موضوع پرداخته‌اند و چندین مدل پیشنهادی را در GitHub ارائه کرده‌اند.

به طور خلاصه، ایده اصلی این است که ابزارها بر اساس دسته‌ بندی‌هایی مانند ابزارهای سیستمی، مدیریت پنجره و چیدمان، ورودی/خروجی، مدیریت فایل و پیشرفته گروه‌ بندی شوند.

 

گروه‌ بندی ابزارهای PowerToys

در حال حاضر، این طرح پیشنهادی تنها یک مدل اولیه است، بنابراین احتمالاً با پیشرفت ایده، تغییراتی در آن اعمال خواهد شد. به همین دلیل مایکروسافت می‌خواهد بازخورد شما را دریافت کند. می‌توانید نظرات خود را در GitHub مطرح کنید یا در توییتر به کلینت راتکاس (Clint Rutkas) پاسخ دهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51280 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/28 تعداد مشاهده: 135
سافت گذر